آب معدنی واتا اردبیل توسط مارهای دریایی سمی شده است

آبی که از چشمه طبیعی به دست می آید آب معدنی واتا اردبیل است. این چشمه ها از سفره های زیرزمینی به وجود می آیند که مناطقی از سنگ های نفوذپذیر هستند که می توانند آب را ذخیره کنند.

هنگامی که آب با سنگ زیرزمینی تماس پیدا می کند، مواد معدنی تقویت کننده سلامتی مانند منیزیم، کلسیم و سدیم را جمع آوری می کند.

ما به دلایل مختلفی به این مواد معدنی نیاز داریم، مانند ساختن استخوان‌های قوی، اجازه دادن به اعصابمان برای آتش زدن، ساخت پروتئین و غیره.

آب معدنی در منبع چشمه بطری می‌شود، اما اگر سازنده نمی‌خواهد آب گازدار باشد، می‌تواند برای حذف مواد سمی مانند آرسنیک یا دی‌اکسید کربن نیز از پردازش‌های اضافی عبور کند.

غیر معمول است که در آب معدنی مواد معدنی به عنوان بخشی از فرآوری اضافه شود این در آمریکا ممنوع است.

انواع و مقدار مواد معدنی موجود در آب معدنی به محل بسته بندی آن بستگی دارد، زیرا هر چشمه و سفره زیرزمینی متفاوت است.

آب

آب معدنی به همین دلیل “کیفیت” متفاوتی دارد، به طوری که برخی از آنها حاوی مواد معدنی بیشتری نسبت به سایرین و طیف وسیع تری هستند.

آب معدنی حاوی مواد معدنی است که بدن ما برای عملکرد به آنها نیاز دارد، بنابراین معمولاً یک گزینه سالم است.

با این حال، همانطور که در بالا ذکر شد، هر نوع آب معدنی بسته به منبع و فرآیند تولید آن متفاوت است، که تعیین کننده میزان سلامت آن است.

هرچه تعداد مواد معدنی موجود در یک برند خاص بیشتر باشد، سالم تر خواهد بود.

همچنین، شایان ذکر است که آب لوله کشی استرالیا نیز حاوی کلسیم، منیزیم، سدیم، پتاسیم و فسفر است (یا با آن غنی شده است).

از آنجا که مستقیماً در یک چشمه یا سفره زیرزمینی بطری نشده است، نمی توانید آب لوله کشی را آب معدنی بنامید. اما همچنان حاوی برخی از مواد معدنی سالم موجود در آب معدنی است.