آموزش ساخت ساعت به دانش آموزان چگونه است؟

در سطح ورودی، آموزش ساعت ایستاده چوبی و دستورالعمل برنامه درسی مورد بررسی قرار گرفت.
فعالیت های ساعت ایستاده سه پایه به خوبی اجرا نشد، زیرا بودجه ای از MOOE تخصیص داده نشد و آنها آن را در برنامه اجرای سالانه یا طرح بهبود مدارس لحاظ نکردند.
اکثر پاسخ دهندگان گفتند که آموزش خاصی برای ساعت ایستاده چوبی سفید ندارند و سطح فرآیند بر شرح فعالیت‌های باشگاه WATCH متمرکز بود و بیشتر مدارس دارای باشگاه WATCH برای دانش‌آموزان بودند که فقط به‌منظور مدیریت فعالیت‌ها در مدرسه توسط هماهنگ‌کننده WATCH پروژه مدرسه و مدیر مدرسه هدایت می‌شد.
وقتی صحبت از ساعت ایستاده مدرن می شود، هیچ باشگاه سازماندهی شده ای وجود نداشت و هیچ آموزش و جهت‌گیری در مورد پروژه WATCH وجود نداشت، که قرار بود یکی از فعالیت‌های ضروری باشد که باید توسط افسران باشگاه WATCH مدیریت یا هدایت شود.
سطح محصول نتیجه برنامه را که جوایز و قدردانی است، توصیف کرد. بر اساس یافته ها، بیشتر مدارس به معلمان جایزه ندادند و اکثر مدارس پروژه WATCH را اجرا کردند، آنها از طریق آویزان کردن پارچه برزنتی در داخل محوطه مدرسه، وکالت را انجام دادند، اما اکثر مدارس در ژوئن یا هر ماه از سال برای اجرای پروژه راه اندازی می شوند.
بودجه ای برای این معلم برنامه در نظر گرفته نشده بود و والدین هزینه های فعالیت ها را تقسیم کردند و در پایان سال هیچ ارزیابی انجام نشد.
  • منابع:
    1. Project W.A.T.C.H: Its Contexts, Inputs, Processes and Products in the Department of Education
  • تبلیغات: 
    1. دولت به هریک از کارگران عسلویه 100 لیتر نفت پاداش داد!
    2. استفاده از ضایعات چرم پس از برش
    3. زالوی یک دریاچه تمام ماهیان را بلعید و اما چگونه؟
    4. دختری که با انواع کرم تابلو طراحی می کند