تاب ریلکسی چوبی که قابلیت جا به جایی دارد

یکی از انواع تاب که بین کودکان و بزرگسالان محبوب است، تاب ریلکسی چوبی است. این نوع تاب، میله ای است که به طول از زنجیر یا طناب آویزان شده و روی صندلی قرار گرفته و دارای دو رکاب برای محکم نگه داشتن پاها است.

نوع دیگری از تاب که به عنوان تاب لاستیک شناخته می شود، معمولا دارای لاستیک های بادی است و در بسیاری از حیاط های پشتی یافت می شود.

این روزها این امکان برای کودکان وجود دارد که تاب های چوبی خود را از اکثر فروشگاه های آهن آلات خریداری کنند.

این نوع تاب از طناب یا زنجیر قوی ضخیم و یک لاستیک تشکیل شده است. لاستیک ممکن است با هوا پر شود تا محکم و سفت شود، از این رو به آن “لاستیک” می گویند.

تاب تایر به راحتی در حیاط پشتی نصب می شود. آنها نه به درخت نیاز دارند و نه به سازه های دائمی مانند زمین بازی. یک تاب لاستیک معمولاً یک تکه است که ابتدا باید مونتاژ شود.

تاب

این نصب شامل یک ساختار محکم و درخت مانند است که آونگ لاستیک در ارتفاع مناسب برای ایمنی و راحتی کودکان به آن متصل می شود.

سپس یک طناب یا زنجیر از طریق چشمک‌های فلزی در دو طرف تایر بسته می‌شود و در انتهای دیگر به شاخه‌های محکم یا میله‌های فلزی محکم می‌شود.

نصب تاب لاستیک شبیه به تاب صندلی است که نصب باید با حداقل دو نفر انجام شود.

فردی که در بالا قرار دارد می‌ تواند طناب یا زنجیر را در حالی که روی تشک، پتو یا مواد نرم دیگری ایستاده است، نگه دارد تا در صورت افتادن فرد از آسیب جلوگیری کند.

بهتر است درختی را انتخاب کنید که قوی و محکم باشد، زیرا لاستیک می تواند قدرت نوسانی کمی داشته باشد.

تاب تایر اسباب بازی مورد علاقه کودکانی است که حداقل پنج سال دارند.

زمانی که کودک از یکی از آن ها استفاده می کند یا در اطراف آن بازی می کند، همیشه باید یک بزرگسال حضور داشته باشد تا از آسیب هایی مانند افتادن یا گره خوردن طناب ها در اطراف اندام کودک جلوگیری شود.