روبالشی مخمل گلدار یکی از عناصر ضروری خواب است و گاهی اوقات باعث بسیاری از سوالات می شود.

آیا باید یک روبالشی مخمل گلدار نرم، سفت، ارگونومیک، لاتکس یا پر انتخاب کرد؟ پاسخ دادن به آن دشوار است زیرا هر فرد خوابیده متفاوت است و انتخاب روبالشی مخمل گلدار به نیازهای راحتی هر فرد و همچنین به مورفولوژی و عادات خواب او بستگی دارد.

در واقع اگر به پشت بخوابید و روی شکم بخوابید یک روبالشی مخمل گلدار را انتخاب نمی کنید.

برای راهنمایی بهتر شما در انتخاب روبالشی مخمل گلدار آینده، در اینجا خلاصه ای از مدل های مختلف موجود در بازار آورده شده است.

کوسن کلاسیک دارای شکل مربع یا مستطیل است و به طور کلی 60×60 سانتی متر یا 70×50 سانتی متر است. بسته به مدل، روبالشی مخمل گلدار می تواند کم و بیش حجیم، نرم یا سفت باشد تا نیازهای هر فرد را برآورده کند.

الیاف سیلیکونی برای راحتی مناسب هستند و روبالشی مخمل گلدار های حاوی آنها را می توان به طور مرتب در ماشین لباسشویی شست.

روبالشی مخمل گلدار‌های پر نیز بسیار راحت و کاملا طبیعی هستند و می‌توان آن‌ها را گاهی در چرخه‌ای ملایم با ماشین شستشو داد. بنابراین مهم است که آنها را با یک یا چند روروبالشی مخمل گلداری به خوبی محافظت کنید.

فوم برای روبالشی مخمل گلدارتک های ارگونومیک و سطوح شیبدار استفاده می شود و بسته به تراکم آن، پشتیبانی کم و بیش محکمی را ارائه می دهد. ترجیحاً فوم پروفیلی را انتخاب کنید که احساس گرما را محدود کرده و تعریق را محدود می کند.

همچنین اطمینان حاصل کنید که فوم تایید شده سایت ما را انتخاب کرده اید، بدون عملیات شیمیایی تضمین شده است، تا در مواد شیمیایی تنفس نکنید و خواب سالم تری داشته باشید.

ضخامتی که بیشترین مزیت را برای وضعیت در نظر گرفته شده در هنگام استراحت و کیفیت دومی دارد، ضخامت یک روبالشی مخمل گلدار متوسط ​​است که حدود 12-13 سانتی متر است.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *