برای کشاورزان کود شیمیایی یکی از موثرین چیزها است. باروری توسط کودهای شیمیایی انجام می پذیرد. در گذشته بیشتر از کودهای طبیعی مانند حیوانی و انسانی استفاده می شد؛ ولی با پیشرفت علم و فناوری، کودهایی با ترکیب شیمیایی وارد بازار شدند. این کودها از مواد مختلفی تشکیل می شوند و وارد بازار می گردند.

قیمت کود شیمیایی به نسبت بالاتر از کودهای سنتی و طبیعی می باشد که دلیلش نیز، همین فراوری آن ها است. تولید کود شیمیایی در ایران انجام می شود و کارخانه های بسیاری هستند که در این زمینه فعالیت می کنند. کارخانه تولید کود شیمیایی در بیشتر نقاط ایران نمایندگی دارند.

کارخانه های تولید کود شیمیایی و صنعتی

کارخانه های تولید کود شیمیایی و صنعتیبیشتر بخوانید: کود شیمیایی سفید

کارخانه های تولید کود شیمیایی و صنعتی، کودهای تولید می کنند که برخی از آن ها جز عناصر پر مصرف گیاه یا ماکرو المنت و بعضی دیگر عناصر کم مصرف گیاه که میکرو المنت نام دارند هستند. کودهای دارای عناصر پر مصرف شامل: ازت، فسفر، پتاس، کلسیم و منیزیم و کودهای کم مصرف شامل: بر، مس، منگنز، روی و آهن هستند.

کارخانه های تولیدی زیادی در ایران در حال تولید کودهای شیمیایی می باشند. این کارخانه انواع و اقسام کودها را به بازار عرضه می نمایند تا در دسترس کشاروزان قرار بگیرد. فروش کود شیمیایی بیشتر از جانب این کارخانه انجام می شود.

روند خط تولید کود شیمیایی

روند خط تولید کود شیمیایی

هر کارخانه ای برای تولید کود شیمیایی خط تولیدی دارد. برای فرآوری محصولات خود اگر خواسته باشند به صورت ساده و کم هزینه در بیاورند که به یک دستگاه آسیاب نیاز دارند. یعنی مواد فرآوری و تغذیه خاک را با هم آسیاب می کنند و سپس مواد مخلوط شده را با کود خام ترکیب می کنند. اما اگر خواسته باشند به صورت صنعتی کود را تولید کنند، نیاز به دستگاه های پیشرفته تر است که هر کدام از این دستگاه ها کارهای ویژه خود را انجام می دهند تا کود شیمیایی تولید شود.

بازار تولید و فروش کود در ایران

بازار تولید و فروش کود در ایرانتولید و فروش کود در ایران، خوب است. بسیاری از کشاورزان برای حاصل خیز کردن زمین های شان از کودهای شیمیایی استفاده می کنند. این کودها می توانند کود فسفاته یا کود اوره یا هم کودهای NPK باشند. هر کدام از کودهای شیمیایی نام برده شده، از ترکیبات خاصی تشکیل شدند که به درد محصولات مختلفی می خورند.

پیشرفت در عرصه تولید کودهای شیمیایی خوب، باعث شده تا بسیاری از کشاورزان روی به کودهای شیمیایی تولید شده در کارخانه های ایران بیاورند. همین امر باعث رونق در تولید و فروش کود در ایران شده است.

لیست قیمت کودهای شیمیایی

لیست قیمت کودهای شیمیاییبیشتر بخوانید: کود درختان میوه

کودهای شیمیایی هر کدام بنا به کیفیتی که دارند، قیمت های خود را نیز دارا می باشند. این کودهای شیمیایی را شرکت های مختلفی تولید می کنند که هر کدام از این شرکت ها ترکیبات مختلف و راه های گوناگونی را برای تولید کود شیمیایی در پیش می گیرند.

در گام نخست برای این که بدانیم برای زمین کشاورزی از چه کودی و در چه زمانی باید استفاده کنیم، نیاز است تا با مشاوران کشاورزی مشورت نماییم. سپس کود مورد نیاز را از نمایندگی های شرکت های گوناگون تولید کود تهیه کنیم. در این جا نیاز است تا قیمت کودها را با هم مقایسه کنیم و آن نوع کودی را خریداری کنیم که هم به سودمان است و هم کم هزینه تر.

خرید عمده کود شیمیایی به صورت آنلاین

خرید عمده کود شیمیایی به صورت آنلاینبیشتر بخوانید: قیمت سموم کشاورزی

سایت های اینترنتی اکنون در همه عرصه ها فعالیت های گسترده ای دارند. این سایت ها از کالا و لوازم خانه گرفته تا پوشاک و ماشین آلات را به فروش می رسانند. کود شیمیایی نیز یکی از کالاهایی است که این وب سایت ها در معرض فروش می گذارند. شما بسیار راحت و بی آن که وقت تان را هدر دهید، می توانید کود شیمیایی را به صورت عمده از سایت های اینترنتی مختلف خریداری کنید و سپس آن را در مزرعه یا باغ تان مورد استفاده قرار دهید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *