فرمت های کیف پول صحافی درجه یک که بیشتر توسط دفتر برای استفاده خصوصی خریداری می شود.

کلاسور elipon است که در واقع برای بایگانی پرینت ترین اسناد، یعنی اسناد روی کاغذ A4 مناسب است.

از این نوع صحافی، ما باید آنهایی را که در قالب تجاری هستند از آنها در قالب پروتکل تشخیص دهیم.

اکنون مطمئناً از خود می‌پرسید که آیا به کلاسور elipon تجاری یا پروتکلی نیاز دارید. بیایید ببینیم تفاوت چیست.

کلاسور elipon‌های فایل در قالب پروتکل دارای اندازه مفیدی از نظر ارتفاع کمی بیشتر از کلاسور elipon‌های فرمت تجاری هستند، به طوری که امکان ثبت اسناد در داخل پاکت‌های سوراخ‌دار را نیز فراهم می‌کند.

صحافی حلقه ای که ما نیاز داریم می تواند یک حلقه افقی برای آن دسته از اسنادی باشد که به جای عمودی در سراسر صفحه به صورت افقی چاپ می شوند.

اینها معمولاً کلاسور elipon A3 هستند، بنابراین فرمت بزرگ هستند، زیرا اسناد با فرمت A3 آنهایی هستند که اغلب به این معنا در صفحه چاپ می شوند. در نهایت، صحافی a5 وجود دارد، یک صحافی حلقه کوچک برای نگهداری صورتحساب ها، کارت ها و تمام اسناد چاپ شده روی برگه های a3.

صحافی حلقه را می توان به راحتی از طریق لوازم جانبی مختلف بایگانی سازماندهی کرد که استفاده از آن را بسیار انعطاف پذیر می کند:

از کجا می توان کلاسور elipon ها و کلاسور elipon های اسناد را به صورت آنلاین خریداری کرد

شما می توانید هر نوع کلاسور elipon و کلاسور elipon سندی را به صورت آنلاین در دسته بندی مناسب وب سایت Zenick.it “کلاسور elipon ها و کلاسور elipon ها” خریداری کنید.

در اینجا، در واقع، مجموعه بزرگی از محصولات برای پر کردن کاغذ را خواهید یافت که از نظر رنگ، قطر حلقه ها، سانتی متر ستون فقرات، فرمت و نوع متفاوت است. مجموعه ای از محصولات ساخته شده توسط بهترین مارک های این بخش: Elica، Fellowes، Leitz، Esselte، Sei و غیره. هم اکنون از پیشنهادات غیرقابل چشم پوشی Zenick به خصوص در سفارشات عمده استفاده کنید!

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *