الکتروفیوژن روشی برای اتصال سطوح جوش داده شده اتصالات پلی اتیلن 63 با حرارت دادن در محدوده دمای ذوب با استفاده از جریان الکتریکی است. در طی این فرآیند، درج های پلی اتیلن به طور فعال استفاده می شود.

قسمت هایی که فرآیند بر روی آنها اجرا می شود باید با دقت انتخاب شوند و سطوحی که فرآیند روی آنها اعمال می شود باید کاملا تمیز شوند.

از آنجایی که لازم است سطوح صاف و بدون مشکل باشند، در صورت لزوم باید اصلاح انجام شود. در این روش ابتدا ضمیمه با اعمال جریان الکتریکی در مقادیر مناسب برای قطعات تعیین شده گرم می شود.

سپس سطوحی که شروع به گرم شدن در محدوده دمایی بالاتر از دمای ذوب می کنند، انتظار می رود که مذاب شوند.

این لوله های آماده شده در داخل اتصالات قرار می گیرند تا تا حد مقاومت جوش داده شوند. پس از این فرآیند، حدود ورودی روی لوله مشخص می شود.

اتصالات

سپس با گرفتن تکیه گاه قطعات اضافی، قطعات دهان مذاب به کمک فشار ترکیب شده و مدتی منتظر می مانند.

سطوح الکتروفیوژنی که قرار است جوش داده شوند، باید با آب اکسیژنه تمیز شوند، پس از اینکه تمام ضمائم مورد استفاده در حین جوشکاری از غلاف، جعبه یا بسته بندی ویژه محافظ خود جدا شوند.

پس از این مرحله باید از تماس دست لوله ها و اتصالات اجتناب شود.

اتصالات الکتروفیوژن؛ PP EF برابر 90 درجه، PP EF اینگال 90 درجه، PP EF زانویی 45 درجه، PP EF زانویی 90 درجه، کلاهک PP EF (شاخه کور)، آستین PP EF، کاهش PP EF، سرویس PP EF 360 درجه، PP در سرویس با شیرهای EF، آنها را می توان به عنوان زین PP EF مثال زد.

آنها را می توان به عنوان انتقال رزوه خارجی فلز PP، انتقال رزوه داخلی فلز PP، انتقال جوش فولادی PP، فلنج فولادی، فلنج فولادی با روکش PP، فلنج کور فولادی مثال زد.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *