کار در ایمنی نه تنها یک تعهد قانونی است، بلکه بهترین راه برای محافظت از خود در برابر صدماتی است که می تواند جدی یا حتی کشنده باشد.

به همین دلیل راهکارهایی بررسی شده و وسایل حفاظتی جمعی و انفرادی مناسب برای هر نوع موقعیتی ایجاد شده است.

در مورد اندام فوقانی موجود در بازار، چندین احتمال وجود دارد.

دستکش یگان ویژه در صورت انتخاب صحیح و پس از تجزیه و تحلیل دقیق خطرات موجود در محل کار، می توانند از آسیب ها و حوادث محافظت کنند.

حفاظت از دست انسان هم برای کارگر و هم برای کارفرما یک وظیفه است.

قوانین یک سری الزامات را در نظر می گیرند که دستکش یگان ویژه باید از آنها پیروی کنند تا برای محافظت از اندام فوقانی مناسب باشند.

مقررات متعددی وجود دارد که نشان دهنده یک نکته مهم و قابل توجه است.

مقررات اروپایی و اضافات زیر، که با فرمان قانونی و اصلاحات بعدی اجرا شد، حداقل الزاماتی را که یک کارفرما باید برای تامین دستکش یگان ویژه در محل کار رعایت کند، نشان می‌دهد.

دستکش یگان ویژه هر قطعه از تجهیزات، مکمل یا لوازم جانبی است که برای استفاده و یا استفاده توسط کارگر به منظور محافظت از او در برابر یک یا چند خطر که ممکن است ایمنی یا سلامت او را در محل کار تهدید کند، مورد استفاده قرار گیرد.

در این میان، بدیهی است که دستکش یگان ویژه نیز وجود دارد که مانند تمام تجهیزات حفاظتی، باید برای پیشگیری از خطرات مناسب باشد، بدون اینکه خطر بیشتری را به همراه داشته باشد، مناسب شرایط موجود در محل کار باشد و نیازهای ارگونومی را در نظر بگیرد. از کارگ

دستورالعمل  که توسط جهان تکمیل شده است، از سوی دیگر، دستورالعملی برای تولیدکنندگان و فروشندگان است، زیرا حداقل الزامات فروش دستکش یگان ویژه حفاظت فردی، از جمله حفاظت از دستکش، را نشان می دهد.

آنها در برابر خطرات ناشی از دستکاری اشیایی که دمای آنها از 50 درجه سانتیگراد تجاوز نمی کند محافظت می کنند. آنها در برابر عوامل جوی غیر استثنایی محافظت می کنند. محافظت در برابر ضربه های کوچک

علاوه بر این، هر نوع دستکش یگان ویژه باید با استانداردها و مقررات مطابقت داشته باشد.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *