وجود جعبه کمک های اولیه مدارس برای هر منکانی ضروری و حتی اجباری و نیز بسته کمک های اولیه شرکت بسته به بخش فعالیت متفاوت است.

محتوای جعبه کمک های اولیه مدارس شرکت همچنین توانایی افراد حاضر در استفاده از آن را در نظر می گیرد، پرستار بهداشت حرفه ای، OHS (امدادگر کمک های اولیه کارمند)، کارفرما یا کارمند.

یک عنصر اساسی از زنجیره نجات، باید به راحتی در دسترس باشد، به طور منظم بررسی شود و با خطرات تجاری سازگار شود.

اگر الزامی برای تجهیز محل کار به تجهیزات کمک های اولیه وجود داشته باشد (ماده R4224-14 قانون کار)، هیچ اخطاریه قانونی وجود ندارد که دقیقاً محتویات جعبه کمک های اولیه مدارس شرکت را مطابق با کد کار مشخص کند.

“شما مسئولیت دارید آنچه را که مناسب می بینید در جعبه کمک های اولیه شرکت خود قرار دهید”

ماده R4224-17 تصریح می‌کند که کنترل دستگاه‌های ایمنی باید به طور منظم طبق پرونده تعمیر و نگهداری ایجاد شده در بالادست انجام شود.

برای نیروی کار بیش از 200 کارمند در یک صنعت و 500 کارمند برای تمام شرکت های دیگر، یک اتاق مراقبت باید راه اندازی شود (ماده R4214-23). در واقع در این موارد وجود یک درمانگاه در محل کار الزامی است.

این اتاق باید برای همه کارمندان شناخته شده باشد، به راحتی با برانکارد قابل دسترسی باشد و به وضوح در شرکت مشخص شود.

کیت داروخانه شرکت حاوی تمام عناصر اساسی مفید برای کمک های اولیه است. آنها را در تصاویر زیر خواهید دید. خطرات متحمل شده بر اساس حرکات حرفه ای خاص، ترکیب جعبه کمک های اولیه مدارس مدارس شرکت و سایر عناصر کمک های اولیه را که باید اضافه شوند، مشخص می کند.

خطر بریدن یا بریدن اندام: تورنیکه، تخت انگشتی لاتکس، بالشتک هموستاتیک اضطراری یا پانسمان فشاری، بسته های سرد فوری، کیسه عایق برای دست یا انگشت.

خطر سوختگی حرارتی: پتو آتش، کیسه سوختگی هیدروژل، پانسمان هیدروژل آبی برای سوختگی درجه یک و دو.

خطر سوختگی شیمیایی: محلول دیفوترین، سرم فیزیولوژیکی

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *