چراغ ال ای دی کوچک ستاره هالوژن ها بود. پایه آن از دو پین کوچک تشکیل شده است که با فاصله 9 میلی متری از هم جدا شده اند.

آنها با استفاده در ولتاژ 220 ولت سازگار هستند و به طور کلی زیبایی به کپسول یا لامپ نزدیک می شوند. انواع مختلف ال ای دی

انواع مختلفی از چراغ ال ای دی کوچک ها وجود دارد که از نظر عملکرد و عملکرد متفاوت هستند. «یک عارضه دیگر در انتخاب لامپ ال ای دی» به من خواهی گفت اینطور نیست!

این در واقع چندان پیچیده نیست زیرا هر یک از این نوع چراغ ال ای دی کوچک ها دارای مزایا و معایبی هستند که بسته به نیاز شما یا محل قرارگیری لامپ های شما، آنها را برای استفاده خاصی تعیین می کند.

سپس تعیین نوع چراغ ال ای دی کوچک برای انتخاب برای شما آسان خواهد بود.

این زوایای انتشار و قدرت لامپ های شما را مشخص می کند، یا بهتر بگوییم برعکس، زیرا این نیاز شما از نظر زاویه و قدرت است که مناسب ترین نوع را تعیین می کند.

بوتیک ویژوال، چراغ ال ای دی کوچک-dip-چراغ ال ای دی کوچکs-boutique اولین ال ای دی هایی که دیدید احتمالاً از این نوع بودند، آنها تقریباً 40 سال است که در تمام دستگاه های الکتریکی و یا الکترونیکی شما به عنوان چراغی استفاده می شوند تا مثلاً وجود ولتاژ را به شما اطلاع دهند. ، عملکرد دستگاه یا انتخاب برنامه.

بنابراین به طور طبیعی اولین نمونه هایی هستند که برای نورپردازی استفاده و توسعه یافته اند.

آنها قابل اعتماد و بسیار ارزان هستند، اما عملکرد آنها استثنایی نیست، به خصوص در مقایسه با فناوری های بعدی. علاوه بر این، آنها زاویه نور بسیار محدودی دارند که از 30 درجه تجاوز نمی کند.

ممکن است قبلا خرید لامپ های ساخته شده از این نوع چراغ ال ای دی کوچک را در سوپرمارکت ها یا سایر توزیع کنندگان عمومی تجربه کرده باشید.

ممکن است متوجه شده باشید که برق وجود ندارد، به دور از برابری با لامپ های سنتی شما.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *