آب و هوا را در نظر بگیرید مرطوب است یا سرد؟ آیا این یک تاسیسات طولانی و باریک با قرار گرفتن در معرض جنوب از خورشید خواهد بود؟ آیا از یک جهت با وزش باد شدید ایزوگام یکتا گستر برخورد خواهد کرد؟ کالی خاطرنشان می‌کند: «این ملاحظات ممکن است خیلی واضح به نظر نرسند، اما تأثیر بسیار زیادی بر سیستم‌های کلی ساختمان دارند».

سقف: عایق سقف می تواند در بالای یا زیر غشای سقف باشد.

این که انتخاب شود بستگی به این دارد که شما با چه چیزی راحت هستید، منطقه ای که تاسیسات در آن ساخته شده است، و پیمانکار با چه چیزی راحت است.

بدون شک، بهبود آب بندی و ایزوگام سه بعدی آب مدرسه پس از اشغال شدن، چالش برانگیزتر است. کالی خاطرنشان می کند: در ساخت و سازهای جدید، شما توانایی نصب سیستم های مناسب را با تاخیر اندک و بر اساس استفاده دارید.

زمانی که شما تعمیر و نگهداری و تعمیرات دارید و سعی می‌کنید تاسیسات را عملیاتی نگه دارید، بیشتر چالش برانگیز است.

به عنوان مثال، نشتی می تواند یک چالش واقعی ایزوگام طرح کاشی برای تشخیص باشد زیرا دسترسی به حفره دیوار یا سطح زیرین سقف به ندرت آسان است. آیا آب از یک مفصل شکست خورده می آید

عایق اغلب در بالای سیستم بام غشایی تک لایه محبوب نصب می شود. اگر نشتی در این نوع سیستم رخ دهد، مکان یابی آن نسبتا آسان است.

عایق همچنین می تواند در پایین سیستم غشایی سقف معکوس باشد. مونیکا آرمسترانگ، مدیر پروژه The Facility Group مستقر در آتلانتا، می‌گوید: «من احساس می‌کنم این سیستم بهتری است. اشکال این سیستم این است که پیدا کردن نشتی ها دشوارتر است.

به طور مشابه، فضای داخلی ایزوگام پنج میل باید در طول برنامه ریزی در نظر گرفته شود. فضاهای داخلی چه کاربردهایی دارند و چه نیازی به آنها دارید؟ از کالی می پرسد. به عنوان مثال، یک natatorium یک چالش طراحی متفاوت از یک کتابخانه است، با این حال شما می خواهید آب را از هر یک دور نگه دارید.

  • منابع:
    1. Waterproofing and Insulation
  • تبلیغات: 
    1. چه زمانی طول می کشد تا سوخت فسیلی جایگزین شود؟
    2. چرا اسکوتر مثل خودرو استارت می خورد؟
    3. با اسب تک شاخ به رویاهات سفر کن!
    4. توپ فوتبال رباتیکی که فوتبالیستها را به دردسر انداخت!!

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *