اگر به دنبال قابلیت جذب آب هستید، حوله تن پوش صبا عالی می باشد. آنها از پنبه مرغوب ترکیه ساخته شده اند. روپوش های پنبه ای را می توان در وزن ها و تعداد نخ های مختلف یافت.

اینها با اصطلاحی به نام GSM اندازه گیری می شوند. تعداد نخ و جذب با هم کم و زیاد می شود. این پارچه ضخیم است، بنابراین برای بعد از حمام طولانی بسیار عالی است.

پنبه تری شاید محبوب ترین پارچه باشد، زیرا سال هاست از آن استفاده می شود. از پنبه ارگانیک ساخته شده است. به لطف این فوق العاده نرم است.

روپوش های وافل پنبه ای الگوهای شناخته شده ای به شکل وافل هستند. از پارچه تری نازک تر است.

با این حال، جذب آنها به اندازه پنبه تری نیست. از آنجایی که حمام‌های وافل نخی سبک‌تر هستند، بیشتر در محیط‌های گرم استفاده می‌شوند.

پارچه میکروفیبر از الیاف بسیار ریز ساخته شده است که به میلیون ها حلقه ریز بافته شده اند. به این ترتیب بافتی راحت و نرم به دست می آید.

حوله

میکروفیبر سبک و وزش است، بنابراین برای خشک کردن سبک و هوای گرم ترجیح داده می شود.

این شامل میلیون ها حلقه ریز از الیاف پنبه است، بنابراین کاملا نرم است. از آنجایی که از پنبه نیز ساخته شده است، کاملاً جاذب است، اما به اندازه سایر جایگزین های پنبه جاذب نیست.

گزینه پارچه Velor در مقایسه با سایر انواع روپوش شیک تر به نظر می رسد. به دلیل ساختار پنبه ای آن، جذب بالایی دارد.

بافت مخملی آن بخش اصلی جذابیت آن است. آنها برای استراحت در یک شب سرد عالی هستند.

روپوش‌های نرم و ضخیم، روپوش‌های نخی و سایر لباس‌های نخی بهترین دوستان شما در زمستان هستند.

مواد میکروفلیس نرم و ملایم و مخملی برای حمام کودکان استفاده می شود. ساختار ضخیم آن می تواند به شما کمک کند گرم بمانید.

نرمی آنها آنها را به گزینه ای عالی برای آرامش تبدیل می کند. بافت نرم و کرکی آنها پوست را تحریک نمی کند. میکروفلیس مخملی یکی از انواع بسیار جاذب است که می توانید پیدا کنید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *