کشمش پلویی آذوقه نوعی انگور است که ما آن را به نام «کشمش» یا «کشمش» نیز می شناسیم.

این انگور خاص از خشک کردن دانه‌های انگور یک واریته‌ای که منشا آن سرزمین‌های ترکیه، ایران یا یونان است، به دست می‌آید. پس از خشک شدن رنگ های کهربایی به خود می گیرد و خمیر آن با پوسته نازکی که جویدن آن آسان است سفت می ماند.

نام آن کشمش پلویی آذوقهیه به نام شهر کشمش پلویی آذوقه یه در شبه جزیره کریمه مرتبط است که در زمان های قدیم کشت و استفاده از آن به عنوان یک ماده در آشپزخانه در حال حاضر عمده تولید کشمش پلویی آذوقه در ترکیه و همچنین در استرالیا و ایالات متحده است.

خواص کشمش پلویی آذوقهیه کشمش حاوی 70 درصد کربوهیدرات و کربوهیدرات، 2 درصد پروتئین و 5 درصد فیبر است.

همچنین سرشار از املاح معدنی مانند پتاسیم، آهن و کلسیم است.

وجود فیبرها به انتقال روده کمک می کند و به شما امکان می دهد مشکلات یبوست را حل کنید.

در واقع الیاف در حضور آب هیدراته و باعث افزایش توده مدفوع می شود که به کمک حرکت روده، دفع آسان و سریع تری را بدون مشکل و به صورت منظم تری انجام می دهد.

یک راز این است که همیشه از کشمش پلویی آذوقه های هیدراته شده استفاده کنید، به این معنی که آنها را برای مدتی در آب خیس کنید تا از خشک به هیدراته تبدیل شوند. همچنین انگور فرنگی، خواص و نحوه استفاده از آن را بخوانید >>

این مواد پلی فنولی حتی یک اثر ضد التهابی و ضد باکتریایی نیز انجام می دهند و در نتیجه از سیستم ایمنی و سلامت بدن حمایت می کنند.

این عمل ضد باکتریایی در دهان همراه با وجود اسید اولئانولیک باعث محافظت در برابر باکتری ها و تشکیل پوسیدگی دندان می شود. در نتیجه، یک پیشنهاد کوچک این است که به جای شیرینی های غنی از قند برای محافظت از سلامت دهان خود، از سولتان استفاده کنیم.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *