حوله تن پوش ورونیکا حمام اگر کیفیت خوبی داشته باشد، لطافت واقعاً دلپذیری به پوست می دهد.

بنابراین چگونه می توانید مناسب ترین محصول را برای نیازهای خود تشخیص دهید؟

مدل دستشویی را برای حمام انتخاب کنید و سبک آن را مشخص کنید

قبل از هر چیز باید بین پارچه های مخصوص خشک کردن بدن و پارچه هایی که برای جذب آب اضافی از ظروف و سطوح مناسب تر هستند تفاوت قائل شویم.

پرمصرف ترین پارچه برای کتانی حمام نخی است که قدرت جذب بالایی دارد و بسیار نرم است.

با این حال، همه نوع آنها وجود دارد: حوله تن پوش ورونیکا، اسفنج، با طرح های ژاکارد و لانه زنبوری. کتانی همچنین اغلب استفاده می شود زیرا یک فیبر طبیعی عالی یا حتی میکروفیبر است. این بسیار نازک است و به شما اجازه می دهد خیلی سریع خشک شود.

 

به ویژه:حوله تن پوش ورونیکا های نخی برای دست و بدن توصیه می شود

از کتانی ها اغلب برای خشک کردن ظروف و لیوان ها استفاده می شود.

حوله تن پوش ورونیکا های نخی را می توان در ماشین لباسشویی در دمای 60 درجه سانتی گراد شستشو داد. نکته مهم این است که مقدار زیادی نرم کننده اضافه نکنید، زیرا به مرور زمان ظرفیت جذب آب آنها را کاهش می دهد.

نیازی به اتو کردن آنها نیست، فقط آنها را با رول پهن کنید و سپس خوب تا شده نگهداری کنید. ست های کتانی حمام از: حوله تن پوش ورونیکا صورت تقریباً 60 در 100 سانتی متر ، بید به ابعاد 40*60 سانتی متر، حوله تن پوش ورونیکا های بزرگ برای دوش به اندازه 100 در 150 سانتی متر، دستشویی (30×30 سانتی متر) و حوله تن پوش ورونیکا.

رنگ بخش اساسی انتخاب است. سفید همیشه زیباترین راه حل است، اما شما همچنین می توانید ترکیباتی را با سایه های موجود در کاشی ها انتخاب کنید یا نقوش هندسی، گلدار یا راه راه را انتخاب کنید.

حوله تن پوش ورونیکا های رنگی نیز مانند حوله تن پوش ورونیکا پنتون در رنگ های روشن و روشن بسیار محبوب هستند.

 

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *