اساسا شامپو سولفات سدیم عمدتاً برای تمیز کردن پوست سر از کثیفی و سایر آلاینده‌های محیطی، سبوم، عرق، قرنیه سلول‌های پوسته پوسته شده (فلس‌ها) و سایر باقی مانده‌های چرب از جمله محصولات مراقبت از مو که قبلاً استفاده شده‌اند مانند روغن‌ها، لوسیون‌ها و اسپری‌ها استفاده می‌شوند.
فرمولاسیون شامپو ایرانی آسان است که تمام سبوم و کثیفی را از مو و پوست سر پاک می کند، اما موها را وز، خشک، غیر قابل کنترل و غیر جذاب می کند.
درنتیجه شامپو هتلی در حال حاضر همچنین قرار است عملکرد ثانویه ای داشته باشد که به حالت دادن و زیباسازی موها و تسکین پوست تحریک شده پوست سر در شرایطی مانند درماتیت سبورئیک کمک می کند و به اندازه کافی مواد حالت دهنده را به جا بگذارید تا موها را نرم، براق و قابل کنترل کند.
این عمل متعادل کننده بین تمیز کردن خوب و زیباسازی مو هنری است که با مخلوط کردن مواد مختلف به نسبت صحیح در تهیه شامپو به دست می آید.
پیشرفت های مدرن در شامپو آلکان شیمی و تکنولوژی این امکان را فراهم کرده است که پایه های صابون را با فرمولاسیون پیچیده ای که حاوی مواد پاک کننده، مواد حالت دهنده به همراه افزودنی های کاربردی، مواد نگهدارنده، افزودنی های زیبایی شناختی و حتی گاهی مواد فعال پزشکی است، جایگزین کنیم.
  • منابع:
    1. Shampoo and Conditioners: What a Dermatologist Should Know
  • تبلیغات: 
    1. فواید پوشیدن لباس کار
    2. فرمول هایی شگفت انگیز برای شاد بودن در زندگی
    3. مردی با استفاده از ترشی توانست ناراحتی معده را درمان کند!
    4. بر روی ماسک ورقه ای مشق بنویسید

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *