تحقیقات نشان داده است که ایمنی اغلب از طریق فرآیندی به نام “کارآموز مزرعه” توسعه می یابد که در آن دانش آموزان یا کودکان تصوراتی از نحوه کشاورزی ایمن از طریق مشاهده و مدل سازی مربی ایجاد می کنند (ساندرسون و همکاران، 2010). این یادگیری مشاهده ای و مدل سازی مربیان، دانش و عملکرد معلمان کشاورزی ثانویه در مورد ایمنی تراکتور را بسیار مهم می کند.
با این حال، تحقیقات در وایومینگ نشان داد که معلمان کشاورزی به توسعه حرفه ای در ماشین آلات کشاورزی و ایمنی فناوری نیاز دارند (مک کیم و ساسیر، 2011).

قیمت کشنده رنو 1401 نیاز به توسعه حرفه ای ایمنی کشاورزی در میان نمونه ملی معلمان در آموزش دانش آموزان برای انجام ایمن عملیات تراکتور بود (لاور و همکاران، 2016).
تصور این معلمان از نیازهای توسعه حرفه‌ای‌شان احتمالاً به دلیل کمبود دانش یا درک آن‌ها از آمادگی نداشتن برای ارائه آموزش‌های ویژه جوانان برای کاهش خطرات آسیب ماشین‌آلات کشاورزی است.
بسیاری از برنامه های آماده سازی معلم در سطح دانشگاه فاقد آموزش فنی ایمنی کشاورزی به عنوان بخشی از گواهینامه کارشناسی خود هستند (بوریس و همکاران، 2005).

توسعه مهارت های ایمنی فنی قیمت بیل تراکتور 470 1401 کشاورزی در مدرسه ممکن است به ایجاد مدل های ایمنی برای توسعه رفتارهای ایمنی دانش آموزان کمک کند (شوبل و پیکت، 2012).
دانش آموزان ممکن است یاد بگیرند که چگونه با الگوبرداری از رفتارهای معلمان خود رفتارهای ایمن در کشاورزی انجام دهند. بنابراین، توسعه حرفه‌ای معلمان برای اطمینان از اینکه دانش‌آموزان شیوه‌های ایمنی مناسب را برای کشاورزی تولیدی توسعه می‌دهند بسیار مهم است.
  • منابع:
    1. Agricultural Safety Education: Formative Assessment of a Curriculum Integration Strategy
  • تبلیغات: 
    1. تخفیفات شگفت انگیز شیرالات هوشمند چشمی در بازار تهران!
    2. خطر انفجار شیرآلات های جدیدی که از برند… تولید شده اند!
    3. رازهای موفقیت برای داشتن یک زندگی مرفه در یک دوره آموزشی رایگان!
    4. چند دستورالعمل عالی برای تبدیل شدن به کارآفرین نمونه سال!

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *