به عنوان یک مصالح ساختمانی تجدیدپذیر و همه کاره، چوب روسی شیراز را می توان در مقیاس های مختلف و در انواع سیستم های ساختمانی مختلف، از جمله قاب چوبی، چوب جامد، چوب انبوه و مصارف مختلف تکمیلی خارجی و داخلی، عمدتاً از طریق استفاده از پانل ها می باشد.

علاوه بر این، ضریب تضعیف چوب روسی و ویژگی‌های جذب صدا، مزایای آکوستیک ارزشمندی را ارائه می‌دهد و به آن اجازه می‌دهد تا به طور انعطاف‌پذیر برای برنامه‌های مختلف، از سالن‌های ورزشی گرفته تا کتابخانه‌ها، استفاده شود.

چوب

طبیعت متخلخل چوب روسی ایرانی عملکرد صوتی را بدون نیاز به وسایل دیگر برای بهبود کیفیت صدا انجام می دهد واستفاده از محصولات چوبی همچنین می تواند کیفیت هوای داخل خانه را با تعدیل رطوبت بهبود بخشد.

چوب الوار روسی که مانند یک اسفنج عمل می کند، رطوبت را جذب و آزاد می کند تا تعادل را با هوای اطراف حفظ کند و این خاصیت باعث افزایش رطوبت در هنگام خشک شدن هوا و کاهش آن در هنگام مرطوب شدن هوا می شود.

عامل مهم دیگر این است که چوب ضد حساسیت در نظر گرفته می شود و سطوح صاف آن می تواند از تجمع ذرات جلوگیری کند (که در روکش های نرم مانند فرش رایج است) و به راحتی تمیز می شود.

  • منابع:
    1. Why Wood is an Effective Material for Schools
  • تبلیغات: 
    1. استفاده از ضایعات چرم پس از برش
    2. آیا می دانستید مهلکترین سمها از گلاب تولید می گردد؟
    3. مردی با کسب و کار اینترنتی در یک هفته میلیاردر شد!
    4. 50 قدم تا موفقیت را بدانید

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *