چکمه های کوهنوردی و کفش کوهنوردی قارتال می توانند گزینه خوبی برای پیاده روی در شهر باشند. به خاطر داشته باشید که همه کفش‌های پیاده‌روی برای استفاده در زمین‌های ناهموار مانند گل، چمن، خاک و صخره‌ها و ریشه‌ها هستند.

آنها در شرایط شهری مانند سنگفرش یا بتن عملکرد خوبی ندارند. با این حال، اگر در آب و هوای سردتری زندگی می‌کنید، این چکمه‌ها می‌توانند پای شما را نسبت به هر کفش دیگری گرم و راحت نگه دارند.

بیشتر کفش‌های فضای باز به گونه‌ای طراحی شده‌اند که برای پیاده‌روی طولانی‌تر راحت باشند، زیرا لایه‌های زیادی، بالشتک و پشتیبانی بهتر را ارائه می‌دهند.

بنابراین این شما هستید که تصمیم می گیرید آیا می خواهید آنها را برای پیاده روی معمولی بپوشید یا خیر.

کفش

یکی از بزرگترین معایب این است که آنها را سریعتر فرسوده کنید. بیشتر کفش های بیرونی دارای زیره لاستیکی نرم تری هستند.

آنها به منظور تسلط بهتر بر روی زمین های ناهموار هستند. اگر آنها را بپوشید و روی پیاده روها راه بروید، به احتمال زیاد کف پاها کمی زود فرسوده می شوند.

لول ها همچنین برای نفوذ به لایه خاک طراحی شده اند که وقتی روی بتن راه می روید اتفاق نمی افتد.

همچنین این چکمه ها دارای آج هستند که در شرایط خاصی باعث ایجاد کشش می شود.

استفاده از این چکمه ها در شهر مانند راندن لاستیک های برفی روی آسفالت خشک است. آج بسیار سریعتر فرسوده می شود و به شرایطی که برای آن مناسب نیست معرفی می شود.

وقتی برای مصاحبه می روید هرگز کفش بیرون نپوشید. فرض کنید برای یک شغل یقه سفید درخواست می کنید که در آن لباس رسمی مورد انتظار است، ممکن است در زمانی که با یک جفت کفش پیاده روی راه می روید رد شوید.

چکمه های پیاده روی ارزان نیستند. آنها می توانند گرانتر از کفش های روزمره شما باشند. اما این قیمت را می توان با استحکام و ویژگی هایی که ارائه می دهند توجیه کرد.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *