در یک خانه فرش یا فرش از اهمیت بالایی برخوردار است. غالب ترین عنصر دکوراسیون، هنگامی که تمیز است، یک حس بسیار دنج به دکوراسیون می دهد، از این رو نیاز به نگهداری خوب از آن است.

با استفاده از شامپو فرش گلان فرش های منزل یا اثاثه یا لوازم داخلی خودرو را از هرگونه لکه پاک می کنید و دوباره مانند نو می درخشند.

اما همچنین، فرش های شما بویی سرشار از طراوت می دهد که در سراسر خانه پخش می شود، امضایی که در خانه شما باقی می ماند.

دیگر بوی دود سیگار، غذای کپک زده و گرد و غبار و کنه روی فرش شما نمی آید.

شامپو فرش گلان با داشتن قیمت کمی بالا در مقایسه با محصولات هم رده، مدل مورد علاقه متخصصان نظافت است.

بنابراین این قیمت به دلیل کیفیت عالی آن که آن را به کارآمدترین پاک کننده مایع تبدیل می کند و همچنین ظرفیت زیاد آن توجیه می شود.

در واقع، ما در اینجا دو قوطی 5 لیتری داریم که برای مدت طولانی کافی است و 2 عطر که هر از گاهی قابل تعویض هستند.

یکی دیگر از انواع شامپو فرش گلان، شوینده فرش وکس است. همانطور که از نامش پیداست، Vax ultra+، این مدل در از بین بردن کثیف ترین لکه ها و حتی لکه های کمتر تازه و چند روزه بسیار موثر است.

پس از استفاده، مبل‌ها، صندلی‌های ماشین، موکت‌ها و فرش‌های شما رنگ درخشان اولیه خود را به دست می‌آورند و رنگ آن‌ها دوباره زنده می‌شود.

توجه داشته باشید که در قسمت خشک کردن، پس از تمیز کردن نیازی به انتظار طولانی نخواهید بود، زیرا این محصول دارای مزیت خشک شدن بسیار سریع است.

تنها نقطه ضعف  شامپو فرش گلان این است که ظرفیت ظرف آن بسیار کم است. بنابراین باید کمی سریع‌تر از آنچه انتظار می‌رفت دوباره انبار کنید.

کمی بیشتر برای تصمیم گیری: این شوینده مایع بوی بسیار مطبوع اما ملایمی را روی فرش، مبل و صندلی ماشین شما به جا می گذارد. بویی که برای افراد مبتلا به آلرژی یا مشکلات تنفسی مضر نیست.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *